Page 7 - 16 oldalas brossúránk
P. 7

                 „AMIT NEM TUDUNK MEGMÉRNI, AZON NEM TUDUNK JAVÍTANI.” 7
Kognitív és affektív készségek és képességek diagnosztikus mérési lehetőségei
Koordinátor: Zsolnai Anikó
Az előző projektben a három fő műveltségi terület mellett további hét területen valósult meg a diagnosztikus mérést-értékelést megalapozó tartalmi keretek kidolgozása, majd papír alapú feladatok, különböző mérőeszközök fejlesztése és ezek kipróbálása 1–6. évfolyamos tanulók körében.
1. A vizuális nyelv fejlődése
2. Szociális készségek és képességek
3. Állampolgári kompetencia
4. Angolnyelv-tudás
5. Egészségműveltség és
egészségmagatartás
6. Tanulási motiváció
7. A tanulás tanulása
8. Írás
9. IKT-műveltség
10. Gazdasági műveltség
11. Problémamegoldás
12. Zenei képességek
13. Kombinatív képesség
14. Induktív gondolkodás
15. Kreativitás
16. Iskolakészültség
„Nekem nagyon tetszett ez az egész feladatsor, imádom az eDiát.” -Petra, 10 éves
 












































































   5   6   7   8   9