Oltárhajtott kiadványunk
P. 1

                 Az eDia rendszer előnyeiről
 Partneriskoláink tanulói az eDia mérésekről
Az eDia (elektronikus diagnosztikus mérési rendszer) egy személyre szóló visszajelzést biztosító online értékelési rendszer. Tanórai, iskolai használatához elegendő egy internetkapcsolat és egy általános böngésző. Az eDia alkalmas arra, hogy
1-6. évfolyamos tanulók fejlődését évente több alkalommal felmérje,
időben jelezze az esetleges lemaradásokat, azonnali, objektív, összehasonlítható visszajelzést nyújtson a tanulók három fő műveltségterületen (matematika, természettudomány, olvasás) elért
eredményéről.
A három fő terület mellett további képességterületek (pl.: informatikai műveltség, vizualitás, problémamegoldás, zenei képességek) értékelésére is lehetőség nyílik.
A projekt sikerének egyik – talán legfontosabb – alapját a hazai és határon túli magyar általános iskolákkal való kiváló partnerkapcsolat képzi. Partneriskoláinknak lehetőségük nyílik arra, hogy gyakorlatot szerezzenek a hagyományos mérés-értékelési módszereket egyre inkább felváltó számítógép alapú tesztelésben.
     Partneriskoláink intézményvezetői az eDia mérésekről
„Szeretem az eDia feladatait, mert gyors és személyre szabott értékelést tesznek lehetővé, ráadásul még a gyerekek is élvezik.” - Kissné Gera Ágnes, Arany János Általános Iskola, Szeged
„Egyedülálló élmény tanulóinknak a számítógépen történő feladatmegoldás, motiváló hatású a sokféle, érdekes, színes feladat; az azonnali eredmény megismerése.” - Dózsa Monika, Kodály Zoltán Általános Iskola és AMI, Tatabánya
edia.hu
„A mérések nagyszerű segítséget nyújtottak diákjaink alaposabb megismeréséhez, miközben segítették személyiségük fejlődését, önismeretüket.” - Agócs László, Arany János Általános Iskola, Mezőnagymihály
Amennyiben úgy gondolja, az Ön intézményében is hatékonyan hozzájárulna az oktató-nevelő munka minőségének fenntartásához, illetve modernizációjához felhasználóbarát, online értékelő rendszerünk, csatlakozzon Ön is partner-iskoláink közé az alábbi link segítségével:
„Sose hittem, hogy egyszer élvezni fogom a dogát!”
- Zsófi, 4. osztályos tanuló
„Jaj, de jó, ma megint játszunk!”
- Tomi, 2. osztányos tanuló
„Ugye ilyen lesz a témazáró is?”
-Évi, 6. osztályos tanuló
„Olyan jó, hogy felmérő közben videókat is nézhetünk!”
- Zoli, 5. osztályos tanuló
   












































































   1   2